sunnuntai 14. joulukuuta 2008

Heissuli vei - kuten Superhessu sanoisi!







Olen tänään kotiutunut Serafiinan luota, jossa vietin viikonlopun. Luonnollisesti reissu oli mukava, kuten aina! Hulvatonta menoa riitti, ensimmäisenä iltana mm. Enkeli- ja Tonttu-karkkien kanssa. Järjestettyä tuli jopa "roskien siunaustilaisuus", kuten Rafi(eli Serafiina) sanoi. Yritin ottaa kuvaa suklaan käärepapereista, mutta Rafi hyökkäsi peittelemään niitä. Ensimmäisenä iltana kävi harvinaisesti: Rafi oli jo puoliunessa, kun minä vielä selostin jotain tärkeää(ideoin tätä blogia...) Se on NIIN epätavallista, että ei voi olla. Ja koskapa Rafi "tykkäsi asua jääkaapissa", kuten joku asian muotoili, eli Serafiinan huoneessa oli melko kylmä, oli minulla kaksi peittoa, joista toinen oli ihanasti lämmitetty takan päällä. Aww, ei haitannut yhtään, ettei minua väsyttänyt - olisin saattanut vaikka viikon vain maata siinä ihanan lämpimien vällyjen alla...
Toisena päivänä teimme tortilloja Rafin perheelle ja luonnollisesti itsellemme. Listalla oli mausteista jauhelihaa, jotain epäilyttävää mausteseosta(en ole varma, mitä - Rafi puhui soijasta), kastikkeita, chilipapuja ym. Ohessa kuvia kattauksestamme. Ruoka kelpasi hyvin, kukaan ei saanut ruokamyrkytystä tai muuta. Mutta lopulta minä ja Rafi olimme ainoat, jotka santsasivat... miksiköhän?
Sinä iltana asiat olivat taas tolallaan: Serafiina tuijotti vielä pientä telkkariaan, kun minä jo tuhisin. Aamulla sain kuulla, että Rafi oli päästänyt koiransa huoneeseen ilmeisesti jo nukahdettuani, koska en muista kohtausta, ja koira oli rynnännyt nuolemaan kasvojani! Olin kuulemma veltosti huitonut tuota suloista luontokappaletta pois ja Rafi oli luullut minun olevat hereillä. Mutta minä en ollut - en ainakaan muista olleeni! =D

Tänään aamulla paikalle pelmahti Rafin 4-vuotias serkku(ei sukua minulle), joten vilskettä riitti. Käytiin ulkona, oltiin konttaushippaa sisällä... polvet olivat ihan puhki! Olin juuri nousemassa ruokapöydästä, kun noutaja saapui. Reissu taisi olla sinänsä harvinainen, etten unohtanut mitään... =P

Hyvää joulua Serafiina ja lukijat!!!

Aurinkoisin terveisin,

Sofi <3

1 kommentti:

  1. Niin en miekään oo (vielä...) huomannut mitään siulta jäänyttä... ;D

    Yours,
    -Serafiina

    VastaaPoista